Kā sensenos laikos ir teicis autobūves pamatlicējs Henrijs Fords: Es zinu, ka puse reklāmā ieguldītās naudas ir nepareiza. Ja tikai es zinātu, kura puse... Trāpīgas un emocionālas mārketinga aktivitātes ir veids kā efektīvi piesaistīt uzmanību uzņēmumam, popularizēt produktus un pakalpojumus. Tieši ar šādu mērķi - apgūt inovatīvus mārketinga paņēmienus tūrismā, aprīļa sākumā Daugavpilī, Preiļos un Krāslavā pulcējās tūrisma eksperti, uzņēmēji, amatnieki, mājražotāji un studenti.
Biedrības "Krāslavas rajona partnerība" mājas lapa tiek finansēta no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas atbalsta pasākuma. Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz avotu obligāta.